Merch

POGOJI POSLOVANJA IN UPORABE SPLETNE TRGOVINE MERCH.SI

 

SPLOŠNI POGOJI IN UPORABA E-TRGOVINE

Podjetje MERCH d.o.o., vam s spletno prodajo nudi raznovrstno ponudbo tekstilnih ter drugih izdelkov, hkrati pa vam omogoča enostaven nakup in neomejeno uporabo spletne strani. Uporaba storitve je brezplačna. Uporabnik spletne trgovine ima svoje uporabniško ime in geslo. Geslo je tajno in znano le uporabniku. Uporabnik je dolžan zagotoviti, da bo svoje geslo uporabljal le on oziroma oseba, pooblaščena za zastopanje v njegovem imenu.???

 

OSEBNA IZKAZNICA PODJETJA:

Ime in sedež podjetja: MERCH d.o.o., Rogaška cesta 1, 3240 Šmarje pri Jelšah.
E-naslov: info@merch.si
Matična številka: 8816972000
Davčna številka: SI73236624
Banka in poslovni račun: DH d.d., SI56 6100 0002 5332 964

 

NASLOV ZA VRAČILO IZDELKOV:

MERCH d.o.o., Rogaška cesta 1, 3240 Šmarje pri Jelšah

E: info@merch.si

 

 

NAROČILO

Poslano naročilo kupec lahko prekliče v roku dveh ur po naročilu. Po izteku predpisanega časa preklic naročila ni možen. Pomembno je, da shranite številko naročila, ki ste jo prejeli ob potrdilu naročila.

 

ZAVRNITEV NAROČILA

Podjetje MERCH d.o.o., lahko v primeru, da naročila pod navedenimi pogoji ne more izvesti, zavrne naročilo in o tem obvesti kupca po elektronski pošti. Naročilo se zavrne, če ni oddano s pravili nakupa.

 

 

PLAČILNI POGOJI

PLAČILO PO POVZETJU

plačilo po povzetju (plačilo dostavni službi DPD z gotovino)

Ob plačilu po povzetju vam dostavna služba zaračuna znesek naročila s poštnino.

NEPOSREDNO NAKAZILO

Naročeno blago kupec  plača na TRR podjetja, ki je naveden na predračunu in se sklicuje na št. predračuna.
Po plačilu predračuna se naročeno blago dostavi kupcu skladno z pravili dostavne službe in kupec dostavni službi samo podpiše prevzem.
* Pri posameznih naročilih si pridržujemo pravico zahtevati plačilo po predračunu z nakazilom na transakcijski račun, pri čemer se cena ne spremeni.

PLAČILO S PLAČILNO OZIROMA KREDITNO KARTICO

Omogočamo plačilo z več karticami. Gre za neposredno potrditev nakupa. 

VALU – MONETA

Jezik v katerem se sklene pogodba: Slovenščina

 

 

PREVZEM IN DOSTAVA

Dobavni rok je od 1 do 14 dni, prvi dan se šteje dan po plačilu predračuna oz. uspešno opravljenega naročila.

 

SPLETNA CENA

Navedene spletne cene veljajo le za nakupe v spletni trgovini MERCH.SI.

 

CENA DOSTAVE ZA SLOVENIJO

Cena dostave do teže 0,5 kg je 3,20 € in nad težo 0,5 kg je cena dostave 4,20 €. Nad vrednostjo 50,00 € naročila je poštnina brezplačna. 

 

STVARNE NAPAKE

Kupec lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake v zakonskem roku (2 leti) za prijavo stvarnih napak 2 meseca od dneva, ko je bila napaka odkrita. Potrošnik mora v obvestilu o napaki natančneje opisati napako in prodajalcu omogočiti, da stvar pregleda. Obvestilo o napaki lahko potrošnik prodajalcu sporoči preko elektronske pošte, o čemer mu prodajalec mora izdati potrdilo. Prodajalec mora na obvestilo o stvarni napaki odgovoriti najkasneje v roku 8 dni.

Potrošnik lahko po lastni izbiri zahteva: odpravo napake ali vračilo denarja plačanega zneska v sorazmerju z napako ali zamenjavo za nov brezhiben izdelek ali vračilo plačanega zneska.V primeru okvar zaradi nepravilne uporabe, malomarnega ravnanja, mehanske poškodbe in okvar v primeru višje sile garancija in s tem možnost reklamacije ne velja.

 

VRAČILO BLAGA

V skladu z določbo 43.č člena ZVPot ima potrošnik pri pogodbah, sklenjenih na daljavo ali zunaj poslovnih prostorov, pravico, da v 14 dneh obvesti podjetje, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Pri tem lahko potrošnika bremenijo le stroški iz sedmega odstavka 43.d člena tega zakona.

 

V  primeru odstopa od pogodbe podjetje nemudoma oziroma najpozneje v 14 dneh po prejemu obvestila o odstopu od pogodbe vrne vsa prejeta plačila. Pri prodajnih pogodbah lahko podjetje zadrži vračilo prejetih plačil do prevzema vrnjenega blaga. Vračilo opravljenih plačil bo izvedeno takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v roku 14 dni od prevzema vrnjenega blaga.

 

Če je potrošnik blago že prejel in odstopi od pogodbe, ga vrne ali izroči podjetju ali osebi, ki jo podjetje pooblasti za prevzem blaga, nemudoma oziroma najpozneje v 14 dneh po obvestilu iz prvega odstavka 43.č člena tega zakona.

 

Šteje se, da potrošnik pravočasno vrne blago, če ga pošlje pred iztekom 14 dnevnega roka za vračilo.

 

Potrošnik odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če je zmanjšanje vrednosti posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga. Potrošnik ne odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če ga podjetje ne seznani s pravico. 

Če s kupljenim blagom niste zadovoljni, ga lahko vrnete v 14 dneh od prejema blaga. Po pisnem obvestilu o odstopu od pogodbe morate blago vrniti na naslov MERCH d.o.o. – vračilo blaga; Rogaška cesta 1; 3240 Šmarje pri Jelšah. Šteje se, da je sporočilo pravočasno, če je bilo v roku oddano na pošti. Rok 15 dni začne teči naslednji dan po dnevu dobave blaga. Tudi če kupec v petnajstih dneh po prejemu,brez obvestila, vrne blago, se šteje, da odstopa od naročila. Lahko se dogovorimo za zamenjavo blaga ali pa vam denar nakažemo nazaj.  Vrnili vam bomo celotni znesek kupnine. Pri nepopolnih podatkih nakazila ne bo možno izvršiti. Vsi podatki o sklenjenih pogodbah se hranijo na sedežu podjetja v elektronski obliki. Naslov na katerega lahko vrnete artikel je napisan na dostavni prejemnici.V primeru naše napake, poštnino plačamo mi, drugače stroškov dostave oz. poštnine v primeru vračila naročila ne krijemo. Rok za vračilo blaga je 14 dni, mi pa vračilo obdelamo v 14ih dneh od prevzema vračila blaga. 

 

Vračanje blaga je možno samo za majice, kapucarje oz. oblačila. Vračanje drugih artiklov ne sprejemamo. Poškodovane ali prelepljene embalaže ne sprejemamo in tako vračilo bomo zavrnili. Navedene izdelke menjamo za enak izdelek le, če so poškodovani ali je na izdelku vidna napaka. V primeru okvar zaradi nepravilne uporabe, malomarnega ravnanja, mehanske poškodbe in okvar v primeru višje sile, bomo morali reklamacijo blaga zavrniti. Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo!

Obvezno morate predložiti originalen račun nakupa.

 

Postopek vračanja blaga:

 

  1. Blago, ki ga želite vrniti, ne sme kazati znakov obrabe in mora biti zapakirano v prvotni embalaži z vsemi etiketami proizvajalca.
  2. Izpolnite obrazec za oddajo reklamacije, ki je na voljo v podatkih o naročilu, ali pa si ga prenesite tukaj  in ga dodajte v paket skupaj z blagom.
  3. Priložite kopijo računa (fakture).
  4. Paket pošljite priporočeno (da bo pošiljka sledljiva in lahko v čim krajšem času uredimo vračilo blaga) po pošti, na naslov:

MERCH d.o.o – vračilo blaga

Rogaška cesta 1

3240 Šmarje pri Jelšah

 

  1. Pošiljko pošljite v 14 dneh od datuma prevzema blaga.
  2. Paketa ne pošiljajte s plačilom po povzetju, saj takšne pošiljke ne bodo prevzete.
  3. Pošiljanje blaga s strani kupca vedno krije kupec sam. Če bo reklamacija priznana, vam bomo plačano poštnino povrnili.

OBRAZEC NAJDETE NA STRANI ZA VRAČILA

 

PRITOŽBE IN SPORI

Prodajalec spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Prodajalec se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in določiti osebo, s katero se, v primeru težav, kupec lahko poveže po elektronski pošti. Pritožbe oddajte pisno po elektronski pošti na naslov prodajalca. Naslov prodajalca je naveden v točki 2. Prodajalec bo v osmih delovnih dneh potrdil, da je prejel pritožbo, sporočil kupcu, kako dolgo jo bo obravnaval in ga vseskozi obveščal o poteku postopka. Prodajalec se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato si prodajalec prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno. V nasprotnem primeru je pristojno sodišče, ki je krajevno pristojno za stalno prebivališče naslovnika. Naše podjetje ne priznava nobenega izvajalca IPRS. V primeru nesporazuma lahko zahtevo za izvensodno poravnavo podate na tej spletni povezavi: https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=SL. To storitev lahko uporabite samo, če prebivate v EU in če ima vaš trgovec sedež v EU.

 

MOŽNOST MENJAVE SLOVENIJA

Možnost menjave nudimo zgolj za oblačila v primerih, če vam naročena velikost ne odgovarja.  Artikle nam lahko pošljete na vaše stroške nazaj v originalni embalaži nepoškodovanega (ne nošenega) in poslali vam bomo drug izbrani artikel. Embalaža naj bo ponovno zavita in nepoškodovana. Poškodovane ali prelepljene embalaže ne sprejemamo in tako menjavo bomo zavrnili. Nujno nam pošljite elektronsko obvestilo o menjavi ali nas pokličite po telefonu, da preverimo, če je nov izbrani artikel na zalogi. Prejeti artikel nam v tem primeru pošljite na naslov, ki je napisan na poštni prejemnici. Blago vam bodo brez kakršnihkoli doplačil zamenjali, v kolikor se boste odločili za isti artikel v drugi številki ali za drug artikel, ki stane enako, kot je znesek za artikel na vašem računu. Če pa se boste odločili za nakup dražjega artikla, vam bodo v račun vzeli vaš artikel po vrednosti, ki je napisana na vašem računu, razliko pa boste doplačali.

 

MERCH d.o.o..

0
    0
    Vaša košarica
    Košarica je praznaNadaljuj nakup
      Izračunaj dostavo
      Uporabi kupon
      Scroll to Top